به اشتراک بگذارید:
تعداد نظرات : 1 نظر
دوشنبه 12 آگوست 2013
چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

اقدام پژوهی /

  • عنوان :   چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی /

چکیده

يکي از شرايط ويژه که در آن معلمان به مقتضاي شرايط مي بايست کار ياددهي – يادگيري  را به پيش ببرند ، وجود مدارس کوچک با کلاسهاي چند پايه است . در اين مدارس تعداد دانش آموزان کم بوده و اين مدارس در نقاط دور افتاده تشکيل مي شوند . تنوع پايه هاي تحصيلي ، کوچک بودن محيط کلاس ، نبود مواد آموزشي و تجهيزات آموزشي و پرورشي از جمله مشکلات و شرايطي است که در اين گونه محيط هاي آموزشي حکم فرماست و با وجود اين شرايط انتظار مي رود که پيشرفت تحصيلي دانش آموزان و عملکرد آموزشي معلم و فرايند يادگيري در اين مدارس همانند ساير مدارس به پيش برود .

واژگان کلیدی : پایه ابتدایی – چند پایه – یادگیری – پیشرفت تحصیلی

[box type=”info”] قیمت : 10000 تومان[/box]

demo

برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
دیدگاهها
  1. […] 13 . چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ا…‎اقدام پژوهی /. عنوان : چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی /. چکیده. يکي از شرايط ويژه که در آن معلمان به مقتضاي شرايط مي بايست کار …  […]


دیدگاه